DEBARAN 3/3/2015


Lama juga tak menaip and berceloteh even dah ada wifi.
Aku kerap berangan lah nak cerita tu ini kat korang, tapi masalahnya aku takda mood nak menaip -_-
Yah, takda mood.

Well, as you know aku ni masih spm, kiranya selasa 3/3 ni keluarlah result aku.
BERDEBAR MAK OI TAK TERKATA.
Kalau hampa semua dok sebelah aku rasanya boleh dengar kot jantung aku ni dup dap dup dap.
Hahahahaha
Aku sebenarnya tak terfikir langsung or nervous dengan syarat takda siapa ingatkan lah
TAPI bila buka wechat, instagram and twitter semua ingatkan

Paling sadis bila orang ws, comment kat photo and status aku '3/3' HAHAHAHA
Sengaja diorang nak menghancurkan mood aku.

Tak yakin lah dengan result sebab paper account haritu bila ingat still lagi frust menonggeng tertonggeng. HAHAAHAHAHAHAHA

Tapi aku cuma mampu berdoa and tenangkan hati Whatever my result, whether is it bad or not, rezeki kat mana mana. Kalau teruk, aku ikhtiar cara lain untuk sambung belajar. Yang penting usaha.

Abah and family belah mak cakap kalau result tak ok depa suruh aku kahwin. HAHAHAHAHAHA OK NI BENGONG TERAMAT. Tapi depa gurau jela.
Abah siap cakap "Ok abah letak duit hantaran 30K sebab abah nak buat awning" haha

Ok semua atas ni diorang gurau je.
Doakan result aku cemerlang kepujian tertinggi yayyyy AAMIIN.

Kalau tak dapat good result aku still akan update and bagitahu semua.
Rezeki kat mana mana kan, tak Berjaya dalam SPM kita cuba cara lain.







2 ulasan:

Ye? Ada tak puas hati? Ingin berkata? Cehh, macam iklan. Hahaa